Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Dobiegniew

logo bip
Strona główna   Pomoc   Rejestr zmian

Koordynator do spraw dostępności

Data publikacji: 22-02-2021 00:00

Koordynator do spraw dostępności

 

Na podstawie art. 14 ust 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019r o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. 2020r. poz. 1062) w Urzędzie Miejskim w Dobiegniewie wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

 

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,

- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Kontakt:

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Miejskim

Anna Wieczór – Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego w Urzędzie Miejskim w Dobiegniewie pokój 210

Tel: 957488152



 RAPORT_Dost_opnoCc_Z.pdf

 Zarz_zdzenieNr312020.pdf

opublikował:
ostatnie zmiany: 27-04-2021 09:45 przez
czytany: 1291
Rejestr zmian
ikona drukowania