Zawiadomienie o X sesji Rady Miejskiej w Dobiegniewie w dniu 24 maja 2011 roku
Nasz znak:RM.0002.19.2011 Dobiegniew, dnia 13 maja 2011r.
sprawa: zawiadomienie o sesji.
Zawiadamiam o X sesji Rady Miejskiej w Dobiegniewie, która odbędzie się w dniu
24 maja 2011 roku o godz. 10.00 w sali konferencyjnej nr 1.23 (I piętro) Budynku Wielofunkcyjnego przy ul. Staszica 9.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4. Odczytanie protokołu pokontrolnego Komisji Rewizyjnej.
5. Informacja o działalności burmistrza między sesjami.
6. Wnioski i zapytania.
7. Informacja na temat bezpieczeństwa, ładu i porządku publicznego na terenie Gminy Dobiegniew
(Policja, PSP, OSP, OC, Sanepid, Podstacja Ratownictwa Medycznego).
8. Informacja na temat kosztów utrzymania budynku wielofunkcyjnego oraz pozostałych budynków
zajmowanych przez OSP.
9. Informacja Urzędu Miejskiego i PUK „Komunalni” na temat wywozu nieczystości stałych i płynnych
w oparciu o przyjęty regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy
Dobiegniew.
10. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dobiegniew oraz sprawozdania
finansowego za 2010 rok:
• Opinia RIO w sprawie wykonania budżetu na 2010 rok.
• Opinia Komisji Rewizyjnej w sprawie rozpatrzenia sprawozdania finansowego, sprawozdania
z wykonania budżetu oraz informacji o stanie mienia komunalnego Gminy Dobiegniew
za 2010 rok.
• Wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Dobiegniewa.
• Opinia RIO w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej dotyczącej udzielenia absolutorium dla
Burmistrza Dobiegniewa.
• Dyskusja.
11. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Dobiegniew wraz ze sprawozdaniem
z wykonania budżetu gminy za 2010 rok. /45/
b) absolutorium dla Burmistrza Dobiegniewa. /46/
c) wydzierżawienia części nieruchomości na 10 lat. /47/
d) poboru w drodze inkasa podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości, ustalenia inkasentów,
wysokości wynagrodzenia oraz obszaru działania. /48/
e) zmian w budżecie gminy na 2011 rok. /49/
12. Odpowiedzi na wnioski i zapytania.
13. Komunikaty.
14. Zakończenie sesji.
Zgodnie z art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: z 2001r. Dz. U. Nr 142 poz.1591 z późniejszymi zmianami) niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę do uzyskania zwolnienia od pracy na czas trwania sesji.